Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een lijst met vragen die regelmatig door onze klanten gesteld worden. Staat het antwoord op je vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact met ons op:
info@bomedys.be

Leveren jullie aan particulieren?

Nee, wij leveren niet aan particulieren

Wanneer kunnen we een professionele klant worden?
Heeft u een zaak? Wenst u een zaak te starten? Beschikt u over een BTW nummer en wenst u één van onze merken op te nemen in uw assortiment? Neem dan contact op met onze klantendienst. (Via e-mail info@bomedys.be of telefoon 09/259.10.50) .  Sommige producten zijn wel enkel beschikbaar voor apotheek.

FAQ Betalen:

Hoe kunnen wij onze bestelling betalen?
Onze bestellingen kunnen ofwel vooraf via overschrijving dan wel bij levering (rembours bij levering) betaald worden.

FAQ Bestellen:

Hoe kunnen we een bestelling plaatsen?
-          Via de website
-
          Via één van onze vertegenwoordigers
-
          Via e-mail (info@bomedys.be)
-
          Via telefoon: 09/259.10.50
-
          Via fax: 09/259.20.30

Waarmee moeten we rekening houden wanneer we een bestelling plaatsen?
Om fouten bij de verwerking van een nieuwe bestelling te voorkomen, graag:
-
          Duidelijk artikelcode (SCF, SCD, SCH,…) en hoeveelheden vermelden
-
          Bestellen per omdoos/verpakkingseenheid

Vanaf wanneer is onze bestelling portvrij?
-          Bij een bedrag vanaf 375Ä (excl. BTW) is een bestelling portvrij
-
          Bij bestellingen <375Ä, zie onderstaande tabel

Verzendmethode

Verzendkosten

Levertermijn

GLS

12Ä

2-5d

-          Goederen die gratis ter vervanging / onder garantie zijn worden GRATIS verstuurd.

Wat te doen bij adreswijziging of verandering van BTW nr.?
Indien er iets aan uw gegevens is veranderd (Adres, Naam, BTW-nummer,…) gelieve dit dan duidelijk te vermelden wanneer u een nieuwe bestelling plaatst, of neem contact op met onze klantendienst. Staat uw factuur per ongeluk toch nog op de oude gegevens, neem dan even contact op met onze klantendienst om dit aan te passen. 
(Via e-mail 
info@bomedys.be of via telefoon: 09/259.10.50)

FAQ Verzending:

Verzendmethode

Verzendmethode

Verzend- en administratie kosten (indien niet portvrij)

Levertijd

GLS

12Ä

2-5d


FAQ Terugzenden/Dienst na verkoop


Wanneer worden goederen teruggenomen?
Indien deze in perfecte staat zijn, ongeopend, zonder schade, stickers of prijzen op de verpakking.
Vervallen producten of defecte goederen die nog onder garantie vallen, worden ook teruggenomen en omgeruild / gecrediteerd.

Wat als er iets ontbreekt bij onze levering? 
Neem contact op met onze klantendienst. (Via e-mail info@bomedys.be of telefoon 09/259.10.50) Wij zullen de ontbrekende goederen zo snel mogelijk gratis naleveren of crediteren.

Iets te veel ontvangen of iets ontvangen wat u niet besteld heeft?
Neem contact op met onze klantendienst. (Via e-mail info@bomedys.be of telefoon 09/259.10.50)  Wij doen het nodige.

Procedure Retours
Vanaf 8 stuks sturen wij GLS om de defecte goederen te komen ophalen.
Zodra de defecte artikelen bij ons zijn binnengekomen, worden deze omgeruild.
Artikelen die niet meer tot het assortiment behoren, worden gecrediteerd.

Hoe retourneren we een artikel dat beschadigd, defect of onjuist is?
Als u een beschadigd, defect of onjuist artikel heeft ontvangen, neem dan altijd contact met ons op.
Indien wij een transport regelen om de goederen te komen ophalen, verpak het product dan weer in de originele verpakking en zorg dat het goed beschermd is tegen eventuele beschadigingen tijdens het transport.

Wat moeten we doen als het product tijdens het transport is beschadigd?
Als u een bestelling van ons ontvangt en de verpakking of de inhoud is beschadigd tijdens het transport, neem dan binnen de 48 uur contact op met onze klantendienst. (Via e-mail info@bomedys.be of telefoon 09/259.10.50) 

Controleer uw bestelling steeds wanneer deze wordt geleverd. De verpakking moet verzegeld en ongeopend zijn. Als u niet tevreden bent met de staat waarin het product bij de levering verkeert, accepteer de bestelling dan niet of neem ze “onder voorbehoud” in ontvangst met de melding dat er schade is.

Wat moeten we doen als het product defect is?
Neem contact op met onze klantendienst (Via e-mail info@bomedys.be of telefoon 09/259.10.50)  en dan helpen wij u graag verder.
Gelieve de originele verpakking, accessoires en garantiebewijs te bewaren. Deze kunt u nodig hebben als het product defect is.

Hoe lang is een toestel onder garantie?
De garantie geldt enkel voor elektrische toestellen.
-          2 jaar op het toestel (zie voorwaarden in handleiding)
-
          6 maanden op batterijen
-
          Opgelet: De garantie geldt NIET bij defecten ten gevolge van verkeerd gebruik, slecht onderhoud, een val, kortom door toedoen van de klant zelf. Lees steeds aandachtig de gebruiksaanwijzing.

Er is een probleem met het toestel.
Probeer het toestel eerst zelf even te testen en indien mogelijk te resetten (bij bijv. babyfoons). Bekijk ook zeker even de “Veel gestelde vragen” rubriek in de handleiding. 

Indien u nog geen oplossing heeft kunnen vinden voor het probleem of heeft u een wisselstuk nodig, neem dan zeker even contact op met onze klantendienst. (Via e-mail info@bomedys.be of telefoon 09/259.10.50)  Indien het toestel nog onder garantie (2 jaar) is, het niet kan hersteld worden, en de oorzaak van het probleem niet ten gevolge is van verkeerd gebruik (toedoen van de klant zelf), dan zal het toestel volledig omgeruild worden.

Niet gevonden wat u zocht?
Geen antwoord gevonden op uw vraag? 

Geen probleem, onze klantendienst staat steeds voor u klaar! Onze medewerkers zijn van maandag tot donderdag bereikbaar van 9 tot 12u en van 14u – 17u, en op vrijdag van 9u tot 12u op het nummer 09/259.10.50 of via email: (info@bomedys.be)

 

Product is aan het winkelmandje toegevoegd

Product is aan mijn verlanglijst toegevoegd

De wijziging is bewaard

We gebruiken cookies om uw taalvoorkeur bij te houden en surfervaring op deze website gemakkelijker te maken. Meer weten[OK]